Volkswagen müüs viimase Bugatti Veyroni mudeli, mida toodeti kokku 450. Auto näol on tegemist ühe kõige eksklusiivsema superautoga, mis iial on tehtud, vahendab Bloomberg.
Viimane Veyron on avatud katusega Grand Sport Vitesse mudel, millel on 1200 hobujõuline mootor.
La Finale nimeline auto pannakse järgmisel nädalal toimuval Genfi autoshowl vaatamiseks välja.
450 Veyroni müüdi keskmiselt 2,3 miljoni euro eest auto kohta, märkis Bugatti oma avalduses.
Peale Bugatti brändi ostmist 1998. aastal, äratas Volkswagen autotootja taas ellu. Auto lõi algselt disainer Ettore Bugatti. Ettevõte võttis eesmärgiks arendada sõiduk nii võimsaks, et see suudaks sõita 400 km/h ja piisavalt mugavaks, et sellega saaks kasvõi ooperisse sõita.
Veyronit esitleti esmakordselt 2005. aastal ning see on osa Volkswageni pingutustest näidata, et firma suudab konkurentsi pakkuda kõikidel autotööstuse tasemetel.
“Enneolematu peatükk autotööstuse ajaloos on jõudnud haripunkti. Ka 10 aastat peale turule tulekut on Veyron mitmes mõttes jätkuvalt unikaalne,” sõnas Bugatti president Wolfgang Duerheimer om avalduses.
Viimane Veyron osteti anonüümse Lähis-Ida kliendi poolt. Ligi pooled autodest müüdi Euroopasse ning veerand tarniti USA-sse, märgib Bugatti.
Maailma suuruselt teine autotootja, Volkswagen, töötab uue Bugatti superauto kallal ning testib vähemalt kolme erinevat konseptsiooni, mis võiksid saada Veyroni mantlipärijaks.
Volkswageni disainijuht Walter de Silva on öelnud, et uus Bugatti mudel tuuakse avalikkuse ette selle aasta lõpus või 2016. aasta alguses ning see saab olema “tõeline kunst”.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.