• OMX Baltic0,45%261,8
  • OMX Riga0,1%881,81
  • OMX Tallinn0,16%1 683,99
  • OMX Vilnius0,6%1 012,12
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,2%8 284,91
  • Nikkei 2250,3%39 041,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,15
  • OMX Baltic0,45%261,8
  • OMX Riga0,1%881,81
  • OMX Tallinn0,16%1 683,99
  • OMX Vilnius0,6%1 012,12
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,2%8 284,91
  • Nikkei 2250,3%39 041,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,15
  • 23.02.15, 21:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bugatti müüs viimase Veyroni

Volkswagen müüs viimase Bugatti Veyroni mudeli, mida toodeti kokku 450. Auto näol on tegemist ühe kõige eksklusiivsema superautoga, mis iial on tehtud, vahendab Bloomberg.
Bugatti müüs viimase Veyroni
  • Bugatti müüs viimase Veyroni Foto: EPA
Viimane Veyron on avatud katusega Grand Sport Vitesse mudel, millel on 1200 hobujõuline mootor.
La Finale nimeline auto pannakse järgmisel nädalal toimuval Genfi autoshowl vaatamiseks välja.
450 Veyroni müüdi keskmiselt 2,3 miljoni euro eest auto kohta, märkis Bugatti oma avalduses.
Peale Bugatti brändi ostmist 1998. aastal, äratas Volkswagen autotootja taas ellu. Auto lõi algselt disainer Ettore Bugatti. Ettevõte võttis eesmärgiks arendada sõiduk nii võimsaks, et see suudaks sõita 400 km/h ja piisavalt mugavaks, et sellega saaks kasvõi ooperisse sõita.
Veyronit esitleti esmakordselt 2005. aastal ning see on osa Volkswageni pingutustest näidata, et firma suudab konkurentsi pakkuda kõikidel autotööstuse tasemetel.
“Enneolematu peatükk autotööstuse ajaloos on jõudnud haripunkti. Ka 10 aastat peale turule tulekut on Veyron mitmes mõttes jätkuvalt unikaalne,” sõnas Bugatti president Wolfgang Duerheimer om avalduses.
Viimane Veyron osteti anonüümse Lähis-Ida kliendi poolt. Ligi pooled autodest müüdi Euroopasse ning veerand tarniti USA-sse, märgib Bugatti.
Maailma suuruselt teine autotootja, Volkswagen, töötab uue Bugatti superauto kallal ning testib vähemalt kolme erinevat konseptsiooni, mis võiksid saada Veyroni mantlipärijaks.
Volkswageni disainijuht Walter de Silva on öelnud, et uus Bugatti mudel tuuakse avalikkuse ette selle aasta lõpus või 2016. aasta alguses ning see saab olema “tõeline kunst”.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 17:25
Tavid: võlgades Hiinat ähvardab deflatsiooniline spiraal
Hiinas on süvenemas deflatsioonilised protsessid – see ähvardab maailma suuruselt teise majanduse probleeme veelgi võimendada. Juba praegu on Hiinas kinnisvaraturu kriis ning riik ja selle kodanikud on kulda kokku ostmas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele